خسته شدم...


ღ♥ღ♪ طلوع يك عشق ♪ღ♥ღ

 

 

ز بوسه های قلابی تلفنی خسته شدم 

       از بغل های محکم اس ام اس

از عشق بازی های داغ چت تو کنارم باش

..........

.........

........

.......

......

.....

....

...

..

.

.

.

.

.

تو کنارم باش هوای تنت کافیست



نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت20:29---18 تير 1391

"به نام آنکه اشک راآفرید تا سرزمین وداع آتش نگیرد"
سلام
وبلاگ زیبایی داری
ماهرروز به روزیم
آماده تبادل لینک با شما هستیم اگر موافق هستی ما رو لینک کن و بعد از طریق لینک اتوماتیک ما خودت رو لینک کن
بعدشم ما اومدیم به شما سر زدیم شما هم یه سری به ما بزنید :
نگی که نمیتونم بیام
کار دارم
بعدا میام
اینترنتم قطع شد
نتونستم بیام
حواسم نبود نیومدم
رفتم نهار نتونستم بیام
خوشحال میشیم شما هم یکی از نویسندگان وبلاگ گروهی ما بشی
باسپاس- مهرداد از بزرگترین وبلاگ گروهی ایران


Shervin
ساعت21:41---15 تير 1391
Ham Khodet Khobi Ham Matlabat

مهندس کپی
ساعت15:30---3 تير 1391
سه جا حرف اعتبار نداره :
1) توی بغل 2) پای منقل 3) بالای منبر!!!


nika
ساعت19:51---18 خرداد 1391
سلام نیلوفرجون وبلاگت خوشکله خدایی مرسی که بهم سرزدی بازم بیا خوشحال میشمپاسخ:سلام عزیزم،لطف داری حتما میام دوباره

raz
ساعت14:31---17 خرداد 1391
سلام...

وبلاگ قشنگی داری همشهری

امیدوارم همیشه سلامت و موفق و خوشبخت باشیپاسخ:سلام عزیزم،مررررسی از نظرت لطف داری!من چاکر همشهری هامم هستم!


maryam
ساعت16:32---15 خرداد 1391
salam golam bazam be didane vebe zibat miam ...پاسخ:سلام منتظررررررم عزیزم

nima
ساعت12:29---9 خرداد 1391
سلاااااااااااام وب قشنگي داري به منم سر بزن
پاسخ:سلام مرررسی،حتما در اولین فرصت سر میزنم


sasha
ساعت23:23---6 خرداد 1391
میگن سه موقع دعا برآورده میشه:



یکی وقت اذون

یکی زیر بارون

یکیم وقتی دلی میشکنه...



من وقت اذون زیربارون بادلی شکسته دعا کردم...

خدایا هیچ دلی نشکنه!
پاسخ:مررررررسی ازت ساشا جووون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| پنج شنبه 4 / 3 / 1391برچسب:,| 12:38 | نيلوفر[niloofar.m2]|

De$ign:khanoomi